Fredagkväll

Mannen e inte hemma, sonen sover å jag har suttit under trappen å scrappat! Det är vad jag kallar fredagskväll det! Ingen tv som stör, bara lugn å ro med en kopp kaffe, mina papper, kort, färger å dekorationer!  Kan man ha det bättre? ;-)
Kvällens lo blev ett bidrag till skisstävlingen hos
Brunkullan:


Hela bakgrunden har jag sprayad med Glimmer mist "oriental poppy", det blev verkligen effektfullt! I övrigt så är det rubons, punchinella, dymo, brads, blomma, diecuts och lite stickles på siffran 2!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Wow den var super läcker!!!! Susanne

Postat av: ulwa

Hej!

Jätte läcker LO. Visst är det kul med mistsprayer.

Vi syns kanske på lördag?

//Ulwa

2009-02-16 @ 20:33:33
URL: http://ulwasscrapbooking.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback