Rekord packning

Wow så duktig jag har varit! Jag har packat inför morgondagens scrapträff och så här lite har jag nog aldrig tagit med mig förut! Jag har med mig lite skisser och utmaningar, tilltänkta foton och så allt de andra...



Har nog bara med mig ca 200 papper tex! :-) Å bara en låda med band! Tar inte med mig cuttlebuggen.... Hoppas jag inte får ångra det! Och inga stämplar eller stämpeldynor heller! Jag lovar att jag kommer sitta där imorgon och vilja stansa och stämpla! ;-) Nu måste jag gå å lägga mig så att det snabbt blir morgon å jag får åka iväg till Zornitsa!! Tjoho!!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas du har kul, det har vi. Er son är FANTASTISK!!!! :-)

Postat av: susanne

Hoppas du får en härlig scrap dag!!

Susanne

2009-02-21 @ 17:19:59
URL: http://susannes-kortmakeri.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback