Utmanad av syrran

Jag har ju sett den hos flera andra, nu kom den till mig:

Utmaningen:

1. Gå in i mappen mina bilder
2. Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
3. Visa bilden på bloggen och skriv något om den.



Det är jag som pratar (eller lyssnar på svaret just här) med Alma då hon fortfarande var i syrrans mage! Alma hade väl ungefär tre månader kvar där inne innan vi fick träffa henne! Om ni vill se hur hon ser ut nu (stora tjejen har hunnit bli 2 år) så gå till
syrrans blogg!

Det var alles - jag utmanar ingen för jag har ju som sagt sett denna hos många redan!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken härlig bild, den har jag nog inte sett förut... :-)

Postat av: Zornitsa

Du är säkert världens bästa moster :)

2009-02-27 @ 21:45:24
URL: http://zornitsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback