Vad är en bal på slottet?

Jo - alldeles underbar! :-) Det var dags för en lo till bröllopsalbumet:


Inscannat så ser den ut som den översta och när jag fotar den så blir den som den nedersta...

Å så lite detaljbilder:

  
Rubriken "vad är en bal på slottet" är rubons och swirlsen är dekorerade med stickles. Blomman är uppbygd av tre stycken olika blommor och så med lite pärlfloss. Den svarta spetsblomman köpte jag idag på Akademibokhandeln, det är självhäftande spets på rulle som jag klippt bort en blomma från! "Biljetten" har jag skrivit ut från http://www.the80sme.com sida och sedan chalkat med lila-rosa torr chalk. Texten alldeles är dymo och texten underbar är ett quickcut alfabet som jag sedan dekorerat med stickles!

Kommentarer
Postat av: ulwa

Hej! Det var ett tag sedan jag var här och kikade. Många fina alster har du lagt upp sedan sist. Den här sista var alldeles underbar;). Jag hoppas att du mår bra och att vi ses snart!

//Ulwa

Postat av: Maria

Askungen, Törnrosa eller Snövit... Du slår dem allihop!

2009-02-03 @ 22:09:52
URL: http://mammamary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback