Månadens paket från Jommas!

Faktiskt så kan man (nästan) säga att det behövdes! ;-) Jag har ju skapat så mycket de senaste dagarna att grejorna börjar ta slut... (Nää ingen risk) Men roligt är det iaf alltid när det kommer ett litet överraskningspaket! Igår låg månadens paket från Jommas lilla krypin å väntade:

7 stycken papper, ett häftigt  genomskinligt band med fjärillar, en förpackning med journaling rutor, månads-tags och bokstäver. Och: bredvid bokstäverna så är det en clearstamp-linjal! Jättecool! Det här måste jag sätta tänderna i snarast!

Men först så visar jag en lo som jag gjorde i förrgår och som är till en tävling på svenskscrapbooking:


Kommentarer
Postat av: Maria

Erik stark? ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback