Egna blommor á la Sophia

I lördags var jag på scrapträff i Enköping - kanooontrevligt! Det är så himlans skoj att träffa andra galna scrappare å få massa tips å idéer! Fikabordet som var uppdukat var inte från denna värld.. Helt otroligt! Å man måste ju smaka på allt.....

Mina kära DT-kollegor Ylwa och Sophia var där och vi hade jätteskoj, pysslade i nästan 15 timmar! Inte konstigt att man var lite seg sen! Men som jag producerade! Mitt mål var att stöka av lite gamla bilder å det lyckades jag bra med, 5 lo totalt och sammanlagt "blev jag av med" 13 fotografier! En lo visar jag idag!

Sophia hade utvecklat en idé hon hade sett hos ngn där man gjorde egna blommor med hjälp av retro-punch. Det är två stora och två små utstansade blommor, ett blad har jag stansat med kant stans på, sen har jag böjt till dem och till sist har jag hällt pärlor i mitten som liksom blev ståndare å pistiller... ;-) Tack för idén Sophia!!
   
 
Jag kommer defintivt göra dessa igen!

Så här blev lo:n som jag använde dem på:


Detta kortet togs förra sommaren å snart är det dags igen, tur att jag hann scrappa förra årets först.... ;-)

Kommentarer
Postat av: Yoli Design

ja, de där läckerbitarna måååste jag prova!! :D supernajs!! :D



Kraaaaaaaaam

Postat av: Cattis

Ja verkligen läckra blommor!!!

2009-07-21 @ 14:31:20
URL: http://kathis.blogg.se/
Postat av: Petra/Trollet

Jättefina blommor, blev kanon på LO,n!!!!!

2009-07-21 @ 17:49:18
URL: http://trolletspyssel.blogg.se/
Postat av: Annelie

Vad kul att du gillade att scrappa med oss. Kul också att du hittade något gott på fikabordet också!



Läckra blommor. Har sett dem på nätet och nu fick jag inspiration att göra dem själv också.



Hoppas du kommer på fler av våra träffar.

~ Annelie ~

2009-07-24 @ 15:53:24
URL: http://www.tigerfamiljen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback