Min DT-mamma

Jag har världens bästa DT-mamma! :-)

Idag har jag å Erik varit hemma hos Fia å hennes familj å lekt å fikat tillsammans med Anna å hennes son! Såå trevligt! Tack till Anna som hade med sig smaskigheter! Vi hade jättetrevligt å barnen lekte i flera timmar! Sen fick vi mammor leka åxå! Det är ju det bästa som finns att vara nere i Fias butik (
handarbeta.se) och allt vill man ju ha - såklart... Jag fick med mig massa saker hem - som vanligt! Men...
Den här gången fick jag allt!! Dels så fick jag DT-material men så fick jag även en sommarpresent: ett presentkort på 300:- som jag naturligtvis handlade för direkt:

Tim Holtz linjal, Tim Holtz sandpapper, Tre stämpeldynor, en stämpel från Inkido, en charm och massa blommor! Tjoho! Tusen tusen tack Fia!

Men.. inte nog med detta... Eftersom Fia ska ha lite semester så har jag fått låna massa saker:

Fyra olika Sizzix alfabet, två puncher, en distress dyna, en akrylfärg och fyra pearlmaker!!! Det är nästan (men bara nästan) så att jag hoppas på att det blir regn så jag får pyssla massor.

Jag hade gjort ett litet kort til Fia för att visa min uppskattning, färgåtergivningen i scannern blev sådär...

Stäpel från inkido som jag embossat!

Ser det inte lite mörkt ut på himlen?? Bäst jag smiter ner i källaren.... ;-)
Kram

Kommentarer
Postat av: Maria

Va kul!! :-)

Postat av: Mamsen

Men, du lämnar väl allt på Ekerö nu när ni flyttar till Lidingö? Längtar efter er!!!

2009-07-05 @ 15:56:59
Postat av: Kicki

WOW va mycket godis!! :0)

Förstår att du e lycklig!!

Kram Kicki

2009-07-05 @ 16:30:30
URL: http://kickansblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback