Pysselpolare

Min son tycker åxå att det är kul att pyssla till mammans glädje. Här är en lo från ett tillfälle i höstas då vi pysslade tillsammans: Erik gjorde ett kort till sin kusin Alma!

Fotot blev väl inte bästa kvalitén... Till mitt försvar får jag väl säga att jag tog det i slutet av scrap-träffen i Enköping å då var jag väääldans trött! Men närbilden blev bättre:

En chipboard swirl som jag målade med cracklepaint - me lööööööööve! :-) Vad har vi använt mer; 5 olika papper (några fick lite mönstrade kanter med hjälp av en stans), ett organzaband, ett zickzack band, ett blått klister-spetsband, en metalldekoratin "create", en tygdekoration "soul mate", en grungeboard pil som även den fick sig en omgång med cracklepaint, bokstäverna är vanliga vita chipboard samt glittriga thickers -  och så har jag såklart edgat å chalkat!!

Till sist så måste jag ju även visa kortet som Erik gjorde, det är visat förut men tål att visas igen:

*stolt mamma*

Kommentarer
Postat av: Maria

Det måste ligga i generna det där med pyssel! Fast vart du fått dem ifrån vet de tusan, men du fick alla... ;-)

Postat av: Yoli Design

ohhlala...

ja, sikken son du har!!

Så fint kort han gjort... sååå sött...



Ja, din LO är superläcker också!

så snyggt med kracklepainten på swirlsen! :D mums



Kraaaaaaaaaaaaaam

2009-07-24 @ 12:22:21
URL: http://yolidesign.wordpress.com
Postat av: Cath.

Men helt underbar! Hmmm... lite sugen på crackle paint... ser himla läckert ut!

2009-07-24 @ 20:16:57
URL: http://cathspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback