Bidrag till skisstävling på SS

Alltid ute i sista sekund... Denna skisstävling slutar idag 23:59 så jag har ju gått om tid på mig....

Underbara papper från My Mind´s Eye & Crate Paper.


Titeln är en stor rubon som kommer från My Minds Eye och som ingår i serien Bohemia!


Härliga bling-swirls som jag köpt hos Handarbeta samt två biljetter.


Jättesnygg Bingo-bricka som jag fick av Yoli.


Foam flowers från Peetaloo, några knappar och lite band..

Håll tummarna för att jag vinner nu, det vore skojsigt! :-)

Kommentarer
Postat av: Maria Ammar (mammaria79)

Vad kul att du hittade mig, fast det var nog inte så svårt! haha



Snart är det scrapträff igen... tjoho



Jättefin lo, gillar de små olika detaljerna, hoppas du vinner! =0)



Den där scraphörnan känner jag igen. Fast tyvärr är ju mitt kaos i köket då. :0S



Ses snart!



Kram Maria

Postat av: Yoli Design

Suuuuuuuuupersnygg LO!! :D å så snyggt det blev med bingobrickan!! Din lillkille är ju för söt!! :D



haha så skojj att vi är i samma team nu då!!

Allt gick verkligen undan... :P Men så himla skojj det ska bli!! :D



Kraaaaaaaaaaam

2009-06-17 @ 01:47:15
URL: http://yolis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback