En rosa DT-layout!

Ja det var faktiskt inte helt enkelt måste jag erkänna... Att scrappa någonting romantiskt i rosa... Jag tog en bild från vår bröllopsfest och visst var det väl lite romantiskt, men rosa? Nää.... Vi gifte oss i guld och svart! Och alla dekorationer, dukning, servetter mm på festen var svart & guld - å blodröda rosor! Min brudbukett var en jättestor blodröd ihopsatt ros - sprayad med guldglitter.. Fantastisk! Så med detta i huvudet skulle jag göra någonting romantiskt och i rosa...

Jag började med att spraya hej vilt! Jag lade ut massa olika blommor på golvet och gick loss med glimmer mist i rosa toner. (En del blommor var faktiskt blå från början!!) Sedan monterade jag ihop blommor och lade även lite rosa stickles här och där.





Nästa steg var att måla brads och hjärtan med rosa färg. Bradsen var nog i kopparfärg innan tror jag å hjärtana var gröna... Tänk vad man kan trolla med lite färg! :-) Som pricken över i så satte jag fast en härlig bling-swirl!

Här är det färdiga resultatet - visst är det väl lite romantiskt?!
Men framförallt så är det ju väääldans rosa i alla fall! :-)

Länkar till produkterna jag använt finns i
Handarbetas inspirationsblogg.

Ha en trevlig vecka! :-)

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Jag tycker den är jättefin och jag är övertýgad om att Alma älskar den.

2009-06-09 @ 08:11:55
Postat av: Charlotta

Hej på dig!

Jag tänkte bara tacka dig för inspiration (speciellt när det gäller den där snygga LO:n med solglasögonen med papper från Jommas Lilla Krypin som jag aldrig kommer att glömma).

Jag har tilldelat dig en utmärkelse i min blogg!



http://lavikingascrapp.blogspot.com/



M v h,



Charlotta / La Vikinga

2009-06-10 @ 21:35:46
URL: http://lavikingascrapp.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback