Förväntansfulla

En LO med kort från julen 2007. Det är ett så underbart kort på kusinerna när de sitter julklapparna å väntar på att tomten ska komma! ;-) Jag lekte lite i photoshop å försökte göra luddiga ramar... Sen skrev jag ut på min skrivare här hemma å då kapade den halva ramen.. Ja, ja - måste leka mera!!



  
Grundpappret heter Julpost och kommer från Scrappers choice, därefter har jag använt lite spillpapper med julkänsla. Jag har hängt en snöflinga i ett organzaband som jag sedan satt fast med en snöflinge-brad. Två olika sorters band, en spets, en biljett, lite utstansade jacks, paket och snöflingor samt en swirl. Journalingen är skriven på en tag som jag färglagt med e-z walnut ink. (vinkar och tackar Fia som jag fick den av igår!!)

Kommentarer
Postat av: Maria

Dom är ju för söta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback