Jag & min syster

Det kändes som att det var dags för en lo till mitt BOM album å när jag hittade den här underbara bilden på mig å min kära syster så gick det på ett nafs att skapa denna lo. Bilden är tagen då vi håller på att röja i mormors lägenhet efter begravningen - lite skoj hade vi eftersom vi hittade både det ena och det andra!


Bakgrundspappret kommer från Creative Club och de övriga från spill-mappen. Bokstäverna är köpta på ebay, swirlsen från tradera... Journaling rutan har jag sprayat med glimmer mist. Blomdekorationerna och den broderade spegeln är även de från Creative Club. Diecuts swirlen har fått sig en omgång stickles, me like a lot!! :-)

Kommentarer
Postat av: Maria

Shit va snygga vi va!!! :-)



Du ÄR en SÅN Syster! Puss!

Postat av: Papsen

Oj, oj, oj, vilka brudar !!! Är det Mormors brillor ni har på er? Vad säger man - allting klär en skönhet. Puss

2009-03-02 @ 23:06:19
Postat av: Mamsen

Jag tror papsen har hakat upp sig! Men, jag håller med, allt klär en skönhet:-)

2009-03-03 @ 07:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback