Jag

Ja så heter den här LO:n! Har suttit å lekt lite med PS och gjorde ett roligt foto som ser ut som en teckning! Har framkallat flera varianter av detta foto så det dyker nog upp i flera layouter...


   
Layouten berättar om mig, vem jag är, vad jag älskar och vad jag vill... Den översta journaling rutan beskriver vem jag är och den undre saker som jag älskar. Vad jag vill/önskar har jag skrivit på baksidan av tagen som sitter nedstoppad i en ram... Hoppas på att kunna titta tillbaka om ett år eller så och att mina önskningar gått i uppfyllelse! En annan nyhet som jag provat på denna LO är hattnålen som sitter under knappen på blomman! En rolig detalj som blev effektfullt! Och om nu någon inte sett det redan så försökte jag hålla mig till grönt & guld i alla dekorationer...

Kommentarer
Postat av: Maria

COOLT!!!

Postat av: Mamsen

Jättecoolt!

2009-03-17 @ 08:29:55
Postat av: Ylwa

Härliga färger!! Jag älskar grönt.

kram

//Ylwa

2009-03-18 @ 07:46:51
URL: http://missylwa.blogspot.com
Postat av: emil berndtsson

hahaha hej kerstin dee jag emil i lund vi som brukar va i stocholm på sommaren ses hejdå

2009-03-23 @ 18:21:27
Postat av: Wildärtan/Emilie

Coolt och snyggt med grönt och guld!! Och nog känner jag igen hattnålen:-)

Trevlig helg!

2009-03-27 @ 18:29:53
URL: http://wilderth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback