37 minuter

Nu har jag slagit nytt rekord! :-) Jag har gjort en lo på 37 minuter!! Jag såg att svenskscrapbooking hade en skissutmaning som gick ut idag och gav mig sjutton på att jag skulle vara med! Tog skissen å sprang ner i källaren, tog det första liggande fotografiet jag hittade, stack ner handen i min pappersvagn å drog upp det andra pappret jag hittade å så satte jag fart! Ganska så häftigt faktiskt att man kan skapa något så snabbt - framförallt om man jämför med Katt Lo:n som tog över en vecka....

Skissen (i jättestort format för jag lyckades inte förminska den....)
Image

Och här är mitt snabbscrappade bidrag:

Kommentarer
Postat av: Maria

Värsta söta/coolt killen!

Postat av: BellaMio

Hahaha! Du är ju värsta speed-scrapparen du! Och snyggt blev det oxå! Hoppas du vinner nu oxå!

2009-05-17 @ 15:57:51
URL: http://bellamios.blogspot.com/
Postat av: Sara

Wow...man kanske ska ta och kika efter tävlingar som bara ha några få timmar kvar till deadlinen...hihi!!!

Du, den där Lo-en på Exxon...blev supernajs!!!

Bamsekramar från mig

2009-05-18 @ 09:30:53
URL: http://trollmor.chorells.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback