En scrapträff med vinst!

Ååå vad det är roligt att vara på scrapträff! Jag har just kommit hem å packat upp lite av sakerna men resten får jag ta imorgon... Gäsp! Jag visar vad jag gjort imorgon åxå, men ett litet inlägg vill jag göra nu med en gång! Det är nämligen så att jag vann en påse med lite scrapgodis hos Zornitsa! :-) När man handlar i hennes butik för över 250:- så får man en lott och kan vinna en spännande påse. Hon hade bara två påsar kvar å jag vann den ena! Det roligast är att jag först bara hade handlat för 230:- så jag var ju "tvungen" att handla för 20:- till för att få en lott... Zornitsa sa "äh, du kommer ändå inte vinna"... ha ha ha. "Kolla när jag tar vinstlotten" sa jag! :-) Å det gjorde jag! Detta är vad jag vann:


Grattis till mig liksom! Nu är det läggdags...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback