LO från träffen

Här kommer den LO som jag gjorde på kursen jag gick på Handarbetas träff. Det var Webmoster Helene som höll en jätterolig kurs där vi använde masker och mistsprayer. Jag kommer definitivt göra detta igen och naturligtvis var jag tvungen att köpa både masker, mistspray och en punch...


Bilden är från vår bröllopsfest och under kortet har jag satt in det frågeformulär samt svaren vi gav till leken som vi blev utsatta för...



Bokstäverna är i plast! Bården är en stämpel som jag lånade av Helene; tack! :-)

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag gillar den bilden på er skarpt!

Postat av: Helene

Åh, så fint det färdiga resultatet blev! Så skoj att se!!

2009-05-08 @ 12:33:40
URL: http://webmosterhelene.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback