Prestationsångest

Ja det är verkligen det minsta jag kan säga om den här layouten, usch vad svårt å jobbigt det varit! :-( När Handarbeta hade sin superduper mega träff så var jag med i en swap... (Ska aldrig mer vara det!!) Swapen gick ut på att man lämnade in ett foto som man vill ha scrappat å så fick man någon annans! Cath fick mitt så det ska bli väldans kul att se hur den layouten blir! :-) Själv fick jag ett av min kära DT-kollega Ylwa... Press, ångest.... (Kunde jag inte fått ett kort från någon som aldrig scrappat förut - inte ett proffs liksom!!!) Kortet var på hennes katt Exxon som låg på ett bord, jag har aldrig scrappat någe djur förut! Ännu mera ångest....

Ångesten blev ju bara värre ju längre tid det gick, jag har letat papper, flyttat dekorationer, ändrat till höger å vänster men.... Näää! Jag blev verkligen inte nöjd! :-( Jag tror att problemet är att jag tänkte för mycket! Tänkte på vad Ylwa (kanske) gillar och vad som passar till en katt men... Jag skulle nog bara öst på å kört en "Maiden-lo" á la katt liksom! ;-)

Nåja, man lär ju ut av detta åxå! Det har varit lärorikt å nyttigt att skapa utan känslor för motiviet, men som sagt; väldans svårt! Jag ska posta den till Ylwa nu så får vi se vad hon tycker... Men hon e så snäll så hon vågar nog inte säga annat än snälla saker! ;-)


Kommentarer
Postat av: Susanne

Japp nu ser vi fram emot scrappar dag....

Packning, man kan behöva allt möjligt speciellt dé man inta har med sig...

Hoppas vi kan sitta bredvid varandra så vi eller kanske é det jag som alltid é snack sugen....

kram Susanne

Postat av: ylwa

Det är inte lätt att scrappa ngn annas bild - man har ju inga känslor för just det motivet. Du lyckades att göra en LO värld en tiger!!

kram

Ylwa

2009-05-17 @ 21:29:42
URL: http://missylwa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback