Scrapträff på Scrapparazzi

Träffen igår var som vanligt hos Zornitsa: alldeles underbar! Det är verkligen helt fantastiskt roligt att träffa likasinnade: Cath, Ulwa, Susanne, Jenny, Maria, Sara & sjävlklart Zornitsa! Jag längtar redan till nästa gång!

Som vanligt så hade jag med mig alldeles för mycket å hade alldeles för höga tankar om mitt produktionstempo... Så går det när man umgås med för trevliga människor! Jag gjorde dock nästan klart ett mini-album som jag påbörjade för några veckor sedan och två lo:s blev klara. Jag visar den ena nu:


LO:n handlar om då Erik somnade på trappen till vår altan! Han sa till mig att han skulle vila lite å strax sov han som en stock - i över en timme! Ett gott betyg till trappen som den duktiga pappan byggt! :-) Swirlsen är utskurna med en slice - tack för lånet Susanne! Lite sugen blev jag allt på att införskaffa mig en egen.... I övrigt så är det cardstock, stämplar, band, blommor och stickles!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Tänk att man fick ut så mycket mer än bara allt pysslande. Dety var jätte skoj att ses dig och få snattra en del i lördags. Hoppas att jag får komma med på nästa.

Kram Susanne

ps. Åhhhh vad dina Lo:s blev snygga. ds.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback