Disturbed

Jag e lite speciell när det gäller musik tror jag... (Åxå!) Jag fastnar gärna för en grupp å så toklyssnar jag på den liksom. Bortsett från Iron Maiden som såklart alltid funkar. Jag har varit inne i en period med mycket Sabaton och Hammerfall men nu har jag fastnat för Edguy och så är jag helt såld på Disturbed just nu! Grymt bra! 

Disturbed är ett amerikanskt hårdrocksband som grundades 1996. Medlemmarna är David Draiman - sång, Dan Donegan - gitarr, John Moyer - bas och Mike Wengren - trummor.  Sedan bandet grundades så har de sålt över 10 miljoner album. 

Studioalbum
2000 – The Sickness
2002 – Believe
2005 – Ten Thousand Fists
2008 – Indestructible

Just nu är det deras senaste album som går för fullt i hörlurarna - rockar fett!! :-)
Disturbed Indestructible
Hittade den här bilden när jag googlade på gruppen å att sångaren e rätt läcker gör ju inte musiken mindre trevlig att lyssna på... ha ha ha
Disturbed


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback