Lite "ovisade" kort

Kollade igenom min korthög å såg att jag har lite obloggade kort så här kommer dem:

Till Månadsutmaningen på Svensk scrapbooking gjorde jag ett kort som var nästan likadant som det kortet jag vann tävlingen hos Mixen med. Men exakt likadant är det ju inte... Olika färg på blommorna, olika färg på punchinellan och så har jag använt papprena på olika sätt. Den lilla bilden bredvid är på kortet till Mixens tävling.

 


Jag gjorde ju ett farsdags kort till Fruarna Liljas skisstävling och då passade jag på att göra ett till med liknande upplägg, dock så är dekorationerna andra och faktiskt lite andra papper här med. Den lilla bilden är på kortet till Fruarna Liljas tävling.
 

Sista kortet som jag hittade nu var ett beställningskort från en kollega på jobbet:

Här har jag använt cracklepaint på wellpapp, texten grattis har jag embossat på silkespapper (svårt att se här) i övrigt är det två olika sorters papper som är chalkade, ett rutigt band, en blomma i filt med knapp på och så är det 3D-lack på swirlsen! Det har verkligen blivit mycket kort på sistone - men det är ju så attans rolig!!

Massa kramar


Kommentarer
Postat av: Maria

Gillar farsdagskortet skarpt! Superhärlig "krambild". :-)

Postat av: Marianne "Mian"

Hej..vilka fina saker du gör...

Passar på att tacka för din röst på min lillprins Ebbe...

Jag är ju bördig fr Ekerö å har bott i skärvik ända tills jag blev myndig..

Må gott å välkommen till min nyöppning av butiken på fre-sön 6-8/11

Under lördagen har vi demos å maken´take bla fr inkido..

må gott

Marianne "mian"

2009-11-02 @ 14:55:08
URL: http://www.miansscrapodesign.se
Postat av: Dolores

Jättefina kort men det understa får mig att dräggla massor. Jag är löjligt förtjust i Graphic 45 och "vintage-kvinnor". Mums!

Kram / Dolores

2009-11-03 @ 02:25:35
URL: http://www.dolorespyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback