Mera Websters page

Som jag skrev i inlägget med asken å kortet så älskar jag Websters page papper! Å vilken tur jag hade som fick lite över efter DT-alstrerna!! ;-) Av spillbitarna skapade jag denna lo:

Faktiskt så är de fyra "hörnorna" fyra olika papper från serien, sen är det väl en sisådär nio till små bitar utklippta/rivna å fastsatta! :-) Under fotot sitter både filt å spets. Visst ser väl Eriks ögon sådär drömmande, tålamodsprövande ut liksom!? När kommer tomten egentligen!?!?


Här blev det massa blommor! Å brads, å gem, å diecuts, å floss, å plast....
Jag gillar när det är myyycke dekosar att titta på!! :-)

Håll ut Erik! Fortsätt vara snäll så kommer tomten snart!


Kommentarer
Postat av: Mormor

Om Prinsen drömmer om att tomten ska komma med något, tror jag att får börja o fundera på önskelistan. BTW, jäätefint kort.

2009-11-26 @ 21:39:59
Postat av: Jenny

Hej

Nu är det sista skansen att Anmäl sig till min veckans blogg tävling genom att.Motivera varför just du ska vinna.

Lämna gärna ett spår när du besöker bloggen.

Ha en bra kväll.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback