Shoppingbilder

Som jag berättat tidigare så har det ju blivit en heeel del shopping i november... Lite lagom sådär så man inte har några pengar till jul! Jag har besökt en del webb-butiker: Designat, Hobby & Hantverk, Mixen hobby & handarbete, Creativica hobby, Stämpelstudion och såklart Handarbeta. Här e vad som nu bor hemma hos mig:

Bokstäver:


Två burkar embossingpulver (ser ni färgerna? en glittrigt röd å en rååååsa! Tänk va, jag - rosa!!! Men faktum är att det e lite svårt med beställningskort ibland då en del verkar gilla den färgen, hi hi), älskade scrappy glue, crackle paint clear rock (jippey!!) en grå chalk å så något som jag inte riktigt vet hur jag ska använda, flower soft! Blir till att surfa runt i scrapbloggar å få tips å idéer! Vad som inte syns här på detaljbilderna är att jag även köpte lite blommor och så wire till min bia! Dags att prova den nu!! :-)



Å så var det ju då stämplarna... Stämplarna.... Hi hi. Hela 14 stycken motivstämplar å så ett ark med clearstamps! Uj uj vilka godingar:


Naturligtvis så har jag provstämplat allesammans:

En del blev lite kladdiga men det ska nog lösa sig, värre är att en av stämplarna gick av på mitten när jag skulle ta loss den från tack ´n peel... Ska kontakta den webb-butiken å hoppas de sänder mig en ny - den var himlans torr å lite fler gånger ska de väl hålla!?!?

Och joooo... jag har faktiskt skapat lite åxå!! Gjorde klart en lo ikväll men den har inte torkat ännu, kanske fotar å publicerar imorgon. Sen har jag (faktiskt) färglagt lite å så har jag gjort klart ett födelsedagskort!
Så det så!! ;-) Förresten så måste jag erkänna en sak... Jag fick ett mail från Countryscrap i torsdags där de stod att de hade 50% på heela sortimentet!!! Ja då måste man ju handla!! Så snart kommer det lite mer saker hem till mig - å det behööööver jag ju verkligen!!!

Nu är det natti natti - imorgon är en annan dag... (Christer Björkman!)
Kram


Kommentarer
Postat av: Maria

Du påstår att det inte går att få för mycket scrappingsaker, så keep on shopping!! :-)

Postat av: Pippin

Härliga saker du shoppat! Jag är väldigt förtjust i stämplarna från Crafty Individuals.

Kram

2009-11-15 @ 09:00:18
URL: http://pia-design.blogspot.com
Postat av: Cina99

Det är roligt att vara shopaholic - men dyyyrt ;)

2009-11-15 @ 10:21:16
URL: http://cina99.bloggagratis.se
Postat av: Anneth

Ah, anar en Tim Holtz-stämpel som jag var på vippen att köpa till dig i färgswappen...tur att jag inte gjorde det! Nu får du ta bort den från din önskelista på SS! :-D Jättefina saker har du köpt!

2009-11-15 @ 11:02:54
URL: http://lillnettan.wordpress.com
Postat av: Kicki

Åhhh så mycket godis!!! Härligt!! :0)

Kramen Kicki

2009-11-15 @ 11:39:45
URL: http://kickansblogg.blogspot.com
Postat av: Susanne



Jaha har hon vart i shopartagen igen.... Önskar att jag va i samma fas, men det finns inga pengar för tillfället... Men dom kommer snart.

Då ska jag ut till Handarbeta en sväng hoppas på en kopp kaffe o liten pratstund Kramis Susanne

2009-11-15 @ 18:52:53
URL: http://susannes-kortmakeri.bloggagratis.se/
Postat av: Erica

Ja det var mycket gott där

Men har en liten fråga vad använder man Cracle paint till ??? har frågat massor men inte ett enda svar :S skulle vara tacksam för ett litet svar Flower soft har ja ingen susning heller :s



Kramis

2009-11-20 @ 07:48:15
URL: http://faithhopeaandlove.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback