Fruarna Liljas tävling

Jag känner att jag är inne i ett stim när det gäller tävlingar just nu! Det är ju så himlans kul med skisser å utmaningar!  Hos Fruarna Lilja pågår just nu en skisstävling med den här skissen:


Superhärlig men ganska svår skiss... Det var mycket som skulle in å jag e inte jättevan på att göra kort, men så här blev det tillslut:


Å när jag ändå gjorde det här kortet så gjorde jag ett till nästan likadant... Faktum är att det nästan alltid är lika bra att göra två kort, det är det första som kräver tanke men nästa är ju bara att köra på med! Grejjorna är ju liksom redan framme å tanken finns där! Kort nummer ett tar drygt två timmar att göra och kort nummer två tar drygt 30 minuter!! Men det visar jag en annan gång!
Kram


Kommentarer
Postat av: Milo

=) Hej hej!

Vad skoj att du vill vara med och deltaga i vår skisstävling! =) =) =)



Massa kramar Milo

Postat av: Anna Lilja

Hej!

Ville bara droppa in och säga att det är roligt att du är med i vår skissutmaning! :)



Kram Anna

2009-10-24 @ 00:35:54
URL: http://fruarnalilja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback