Höst & 103 415 unika läsare...

Här kommer bidraget till Scrapateljéns skisstävling - med hösttema!! ;-) Lite skojsigt tycker jag ju att det är att titta på layouten på Alma i det tidigare inlägget och så denna - det är samma skiss men de är ju vääääldans olika! Eller!? Joo, det är klart att man ser att det är samma skiss - men det ska man ju se! ;-)

Bilden är tagen för två veckor sedan när vi var ute på en höstpromenad runt Järvafältet - just här stannade vi å tittade på stora håriga kossor... ;-) Det var en bra skiss för jag blev av med lite papper från spillbitshögen!


"Nu är det" är stickers och "Höst" är utstansade Chandelair från QK.


Dessa fjärilar fick jag bland andra dekorationer i kitet jag köpte till Enköpingsträffen. De var vita från början men lite cracklepaint och chalk så blir det mer liv i dem!


Den här fjärilen köpte jag från 2peasinabucket (bland annat...) - och spetsen som anas kommer från min mormor. Jag älskar verkligen alla spetsar som min mormor gjort, dock så kommer det ju inte nya så det gäller att använda dem med omsorg...

.......

Här kommer lite snillen spekulerar tankar... Man får ju mycket tid att fundera över både det ena och det andra när man är hemma å e sjuk! Det som jag klurar på just nu är det här med blogg-världen. Det var ju blogg awards häromdagen och tydligen vann någon tjej som kallas "Foki" tre priser! Grattis Foki! (För jag tror nog att hon läser min blogg å då blir hon ju glad att jag grattat henne!!) Det som jag är så förundrad å faschinerad av är att hon har 103 415 unika läsare per dag! Per dag!! Wow liksom!! (Jag är alldeles överlycklig då jag har 50 unika läsare per dag!) Å vad bloggar hon om? Vardagen, mode, naglar (bra tjej den där Foki!!) och... ja det är väl det hon skriver om. Hon verkar vara en jättegullig 17 år gammal tjej men... 103 415 unika läsare per dag! Per dag! Helt otroligt! Det är väl just det faktum att jag inte är 17 år gammal som gör att jag inte förstår varför hon är så speciell... Undrar hur man gör ändå... För att få så många läsare!? Var marknadsför hon sig? Hmm.. Ja det är såna tankar som snurrar runt i mitt huvud just nu - å jag sa väl att jag e sjuk!? Har feber...

Kram


Kommentarer
Postat av: Maria

Mycket mer höstigt!!!

Postat av: Mamsen

Du tror inte att du blandat ihop siffrorna? Du är ju trots allt sjuk..

2009-10-21 @ 16:18:31
Postat av: Zornitsa

KRYA PÅ DIG! Tänker på er :) I november får vi till det ska du se ;)KRAM!!

2009-10-21 @ 23:57:53
URL: http://zornitsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback