Oktoberskissen på SS

Nu har jag gjort ett bidrag till oktoberskissen på Svenskscrapbooking! Fotona är från vår resa till Rom, tänk att det bara är drygt en vecka sedan vi var där... Då var det 29 grader å sol, nu är det regn å kallt... Tur att vi tog drygt 800 bilder så vi har lite att titta på - och att scrappa!! Hi hi.




Blommorna är sprayade med glimmermist, ett sigill bakom med crackle accent, en embossad swirl och så en TH-charm med floss i - det är detaljerna som gör helheten!! ;-)


Rubriken är utstansad från mitt nya qk alfabete; chandelier - å så har jag lagt på ett lager embossingpulver, rubriken är fastsatt på chalkad wellpapp och under har jag målat med cracklepaint!

Bortsett från att både jag å sonen har haft feber lördag-söndag så har det varit en bra helg! Härligt med måndag igen... Kram


Kommentarer
Postat av: Malin

Sååå snygg LO! gillar fotona ;P



Kram!!

Postat av: Maria

800 bilder... Jag blir inte ens förvånad! ;-)

2009-10-19 @ 20:00:56
URL: http://mammamary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback