Scrapgalen

Jo den rubriken passar ju bra in på mig! :-) Å nu har jag dessutom gjort ett kort till en skisstävling som just nu äger rum på scrapgalen.se! Kortet är till Elin som fyller 30 och som vi ska på fest hos på lördag!
Jag har sytt med symaskin runt ett cardstock, sen är det mönstrat papper, blommor med glaspärlor och en embossad rund stämpel. På siffrorna har jag lagt ett lager crackle accent - som får symbolisera att hon börjar bli rynkig å gammal, hi hi.

Det var väl alles för idag. Har dock massa mer nyligen skapat så välkommen tillbaka inom kort!
Kram


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej där, tjejen! Vill bara tala om att jag gillar din blogg (och Iron Maiden också) och tycker att du gör fina saker som ROCKAR så att säga! Gillar din stil!

Postat av: Susanne

Super läckert kort, du har verkligen avancerat...

Vore jätte skoj att ses.. Surfar ofta in hos dig. Måste erkänna att jag e dålig på att lämna avtryck.

Kramis Susanne

2009-10-31 @ 21:14:50
URL: http://susannes-kortmakeri.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback