Underbar scrapträff!

Åååå vad skoj det är med scrapträff!! Och ååå vad skoj det är att det är hela dagen idag åxå!! Jag sitter och väntar på min DT-kompis Anna som ska komma å hämta mig å sen bär det av mot ännu en dag på Handarbetas stora träff. Det är verkligen fantastiskt skoj att träffa alla som man lärt känna i cyberspace! Dolores, Veronica Y, Cath, Kat, Eovinne, Urlica, Ulrika, Anneli, Karåla mm mm. Å för att inte tala om att träffa alla i vårt underbara och galna designteam; Ylwa, Sophia - Kurrebo, Camilla, YooRee, Anna (dessvärre var inte Malin med och vi saknade henne jättemycket!!) och självklart vår DT-mamma Fia och DT-pappa Peter! De fick lite presenter av oss igår och en av dem fick oss alla att skratta så vi grät.... Med lite redigering kan jag nog lägga ut en bild....
Eller vad säger ni om vår härliga DT-pappa:


Nu är det dags att sticka iväg på en ny härlig dag! Och tro inte att jag har fått någe vidare gjort i pysselväg... EN lo på hela dagen... Verkligen tur att jag släpade med mig allt som ni såg i förra inlägget... ha ha ha. Men så är det ju när man både "jobbar" samt springer runt å e social å snackar hela dagen. Och faktum är att jag även gick en jätterolig kurs för "webbosterHelene" där vi fick lära oss att jobba med alcoinks å det var verkligen jätteskoj! Idag ska jag gå en fotokors med  Åsa "Badanka"! Jippey!
Kram


Kommentarer
Postat av: Maria

VEM!?!?!?

Postat av: Malin

Åmen huvva så snyggt förkläde hahahaaaa!! Jag dööör!!



Gissa hur avundsjuk jag har varit i helgen... =[ Riktigt rejält kan jag säga...Men nästa gång då jäklar ska jag oxå vara med!!!



Kram!

2009-10-25 @ 17:11:16
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: DT Pappa

Tack....underbara tjejer för presenten, ska använda den vid rätt tillfällen, dvs på barnfria middagar...

2009-10-26 @ 12:00:04
Postat av: Carola

Tjusigt... eller nått ;)

Kram

2009-10-26 @ 13:42:19
URL: http://carolas-kortblogg.blogspot.com/
Postat av: Dolores

Underbar bild!!! gapflabb

Tack söta du att du räknar upp mig som en av de som det var skoj att träffa, det är ömsesidigt vet du!

Kram / Dolores

2009-11-03 @ 02:08:43
URL: http://www.dolorespyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback