Äggjakt

Denna LO gjorde jag på scrapträffen hos Zornitsa å var ett bidrag till CC:n på Scraplyckan. Det var en skiss man skulle följa och... Ibland läser man (jag!) inte ordentligt i förutsättningarna! När jag var nästan klar så såg jag att man skulle ha med något ROSA, något BLING och lite SPETS... Hmm... hur får man in det i en röd/gul/orange layout liksom! Ha ha. Men tittar ni noga så ser ni att jag lyckats; det är tre små rosa brads på det rutiga pappret, det är tre som bling-bling stenar längst ner till vänster och spetsen syns ju tydligt!!


 
Rubriken är utskuren med Susannes slice - tusen tack till dig å till Adine som skar ut dem!! :-) Jag lade ett lager 3D-lack på både bokstäverna å jacksen å det blidde riktigt bra!

Fotona är från i påskas då kusinerna letade godisägg - och som synes med lyckat resultat!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag vill oxå leta påskägg... NU!!!! Om det är godis i dem vill säga... :-)

Postat av: Anneth

Haha, ja jag brukar också vara liiite för ivrig när det gäller utmaningar - se en snygg skiss och sen rusa iväg och göra ett kort när man bara får göra LO's och liknande fadäser. :P Men jag tycker att du lyckats jättebra med slutresultatet!

2009-09-10 @ 08:00:11
URL: http://lillnettan.wordpress.com
Postat av: Sara C

hhahaahahaha...jag läste din rubrik och läste hela stycket...fick INTE ihop det...läste allt igen...fattar fortfarande ingenting...sen så såg jag mitt misstag...Det stod ju ÄGGjakt i rubriken inte ÄLGjakt....hahahaha!!! Jaja...man får roa sig själv när man e hemma och förkyld!!!

Hoppas att allt är bra med dig, nu ska jag kika runt hos dig en stund och njuta av ditt skapande.

kraaaaaaaaaaaaaam

2009-09-10 @ 09:17:00
URL: http://trollmor.chorells.se
Postat av: Sara C

Grattis till kameran...!!! Tack så jättemycket för dina värmande ord...jag rodnar...;-)

Du kan mer än du tror, tro mig. Men det du kanske ska lära dig (om du inte redan kan) är ett redigeringsprogram tex photoshop essentials.

Lycka till vännen, och du...vi kanske kan träffas iaf!!!

2009-09-10 @ 09:36:38
URL: http://trollmor.chorells.se
Postat av: Karin / essmo

Vilken härlig layout! gillar äggen, dom är ju supersöta! =) Jag är likadan när det gäller utmaningar, skönt å läsa att det finns fler ;)



Ha en härlig helg!

Kram!

2009-09-11 @ 11:04:27
URL: http://essmos.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback