Mera beställningskort

Här går det undan! En kollega ville ha ett kort till en manlig bekant, inge kärlek utan bara vänskap... Typ "faan vad du är bra"... Ja vad gör man, två kort så klart! Så hon hade att välja på! Och det var tur det för hon valde inte det jag trodde hon skulle välja!




Detta bekräftar bara min osäkerhet när det gäller att göra kort - jag måste alltid göra TVÅ kort minst så beställaren kan välja själv - vilket tror ni hon valde? Vilket skulle du välja?

Här kommer svaret.... Hon valde det gröna, enklare kortet.... :-) Jag trodde absolut hon skulle välja det blå mera genomarbetade kortet, men icke! Det bekräftar bara bara min teori om att jag måste göra flera kort! Ha ha

Kram

Kommentarer
Postat av: Zornitsa

Jag skulle valt det första och jag tror att din kollega valde det samma. hade det stått på svenska på det andra kortet så hade jag kanske valt det... men bara kanske ;) Ibland gör jag också två kort så att beställaren får välja :) KRAM!!!

Postat av: Mamsen

Det är jättesvårt ju, båda är jättefina, men kanske hade jag oxå vald det första, men bara kanske. Vilket din kollega valde? Det gröna kanske?

2009-09-16 @ 08:42:43
Postat av: Sophia / Kurrebo

Helloooo vännen!



Sickna fina kort du gjort! Båda är super-nice! Svårt att välja....tror nog att det blev det första kortet ändå...Trots att det går i lila toner ; )



Vill även passa på att säga GRATTIS! Du vann min PIF... perfekt för mig, haha...då kan jag lämna vinsten på lördag!

Vi ses då!



KRAM!

2009-09-16 @ 13:36:41
URL: http://kurrebo.blogspot.com
Postat av: Sara C

Jag tror att det blev det andra...eftersom det var en manlig vän. Då blev det hjärtligt men samtidigt avståndstagande.

Nyfiken nu...vilket kort blev det....

pst...Grattis till PIF:et!

kramkram

2009-09-16 @ 16:08:58
URL: http://trollmor.chorells.se
Postat av: Mill@n

Väldigt olika kort vilket du måste se som en styrka. Otroligt bra kundservice att låta kunden välja!! Jag gillar det blå kortet bäst men tror ändå att din kund valde det gröna mot förmodan...

2009-09-16 @ 22:30:16
URL: http://millanspyssel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback