Scrapträff med vinst!

Har haft en fantastisk helg med Scrapträff á la Enköpingspyssel! Kanonskoj! Vi började 08.00 i lördags å höll på till 13.00 idag! Pust! Många sov på golvet i scrapsalen men jag fick sova hos Ylwa - tack så mycket! :-) Massa utmaningar å tävlingar var det - å jag hade faktiskt ett himlans tur för en gångs skull! De sålde lotter där man kunde vinna en BIA - en rosa med tillhörande rosa väska... Överskottet gick till rosa bandets insamling till bröstcancerfonden å jag tror det blev över 800:-! Kanon! Gissa om jag höll på att trilla av stolen när ett av mina två lottnummer ropades upp som vinnare! Tjoho liksom, attans vad superglad jag blev!! Titta:


(Undrar om man kan spaya den svart, ha ha ha)

En av utmaningarna som var innebar att man skulle använda sig av ett rååååsa kit från panduro men massa gulliga, romantiska dekorationer - å temat var just romantik..... Hmm... Ingen typisk Maiden tävling direkt, hi hi. Men... jag fick faktiskt en snilleblixt! Jag gjorde en riktigt rosa, gullig layout med ett foto på MIG! Å sen täckte jag över fotot å sprayade allt svart!!! :-)
 
 
På de små bilderna ser man (om man klickar på dem så de blir större...) hur mycket svart det är på all chipboard....

Och vet ni vad!? Tro det eller ej men jag kom faktiskt på delad 3:e plats med denna lo! Hoppas att de som röstade på mig såg ironin å inte röstade på mig för de tyckte synd om mig som tror jag är så snygg... hi hi hi. Priset var en påse med papper, stämplar och blommor från Inkido:


Jag fick faktiskt ett fjärde pris i en annan tävling åxå, men det får jag visa en annan dag för nu e det läggdags! Det blir ju inte direkt mycket sömn under en sån här helg - och imorgon ska jag upp 04:30 å åka till gymmet! :-)
Kram

Kommentarer
Postat av: Papsen

Återigen - du är fantastisk !!! Puss

2009-09-20 @ 23:47:24
Postat av: Ylwa

Åter ett stort grattis till don rååååååååååsa BIAn och till dina vinster - det är du värd gumman. Snygga grejer!!

kram

Ylwa

Postat av: Sara C

GRATIIS GRATTIS vännen...du kommer att älska bian fast den är rosa...!!! Läcker LO verkligen läcker!!!!

kramkram

2009-09-21 @ 09:30:20
URL: http://trollmor.chorells.se
Postat av: Maria

Härligt med ett lotteri där alla vinner! fast roligast va ju att du vann... Grattis!!

2009-09-21 @ 10:09:36
URL: http://mammamary.blogg.se/
Postat av: Karin/essmo

Åhhh en råååsa BIA, nu blev jag avis! Förstår inte alla varför du vill göra den svart fniss =)

Jättefräck Lo, gillar din stil skarpt! =)

kram kram!

2009-09-21 @ 11:07:53
URL: http://essmos.blogspot.com/
Postat av: BellaMio

Men guuud så kul!! Grattis gumman!!!



Nu blir det till att kika in här ofta och kolla på alla fina böcker, almanackor, askar och annat fint som du kommer att BIA ihop :)



Kram Kram

2009-09-21 @ 22:22:19
URL: http://bellamios.blogspot.com/
Postat av: Puman78

Vilken tur du har..å så en rååååååsa som e så snyggt:)

2009-09-22 @ 18:20:08
URL: http://hmyran.blogspot.com/
Postat av: maxell

Varför har jag missat din blogg hela tiden. Äntligen någon som - utöver mig - öppet gillar rätt sorts musik! ;) Å som också låter det lysa igenom i skapandet. Så härligt.



Ibland har man som sagt tur. Mycket passande att det är den rosa romantiska som du vann. :)



Å visst är din tolkning av det romantiska temat bara för perfekt? Sota ner allt. Det är fortfarande romantiskt, men utan att vara sockersött. Helrätt!



2009-09-30 @ 10:20:13
URL: http://maxellexam.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback