Titelhjälp önskas!

Hos scraphuset var månadsutmaningen en bingo - jag valde rad 8 med följande måsten: Spets-brads-wellpapp-blommor-prickar.
Det svåraste den här gången var inget i själva utmaningskravet, utan rubriken!!! Oj så jag klurat å funderat... Men jag kan inte komma på någon! Blickar uppåt...? Nja... Journaling? Nä jag vet inte! Fotot är från när jag å syrran var på The Studio å blev plåtade - tycker bilden blev bra men sen då? Jag har helt enkelt lämnat den tom så länge - å hoppas få hjälp av ngn vänlig bloggläsare! Tips å idéer på rubrik / journaling emottages tacksamt!


Kraven är uppfyllda: Prickarna e ju inte så svåra att se, spetsen sitter till vänster, fotot sitter på wellpapp som jag målat med cracklepaint, blommorna nere i vänstra hörnet å bradsen: en i högra övre hörnet av fotot å den andra i blomman uppe till höger, i form av en knappbrad!



Tack så länge!
Kram


Kommentarer
Postat av: ScrapLinda

Modell för en dag? Fotomodell? The Studio?



Kram

Postat av: Sorken

"Vad tänker du på?" "Drömmodell" "På pricken"

Mycket fin LO!

2010-04-28 @ 18:43:42
Postat av: Maria

"snygg som få" :-)

2010-04-28 @ 20:07:07
URL: http://mammamary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback