CC på CS!

I helgen har det varit Cybercrop på Countryscrap! Det började redan i fredags (tror jag) men jag såg det inte förrän lördag em. Men jag hann med en hel del ändå tycker jag!

Detta var till en bingoutmaning då man skulle ha med Blommor - Bling - Brunt papper - Brads och söm! Fotot är på mina prinsar - taget i skenet av fyrverkerier på tolvslaget på nyårsafton 09/10.

Här syns sömmen kanske lite bättre, i högra kanten så har jag sytt tre korsstygn med floss! Prima blomma, under den två löv och så har jag stuckit genom en hatt nål. Lite organzaband och spets som jag nitat fast. Den bruna kartongen med swirls på kommer från en förpackning primablommor igen - jag gillade den idéen! :-)


Efter att ha sett ett alster hos YooRee där hon använt kinesiska mynt så kom jag ju på att jag själv hade sådana liggandes - å så kom de till användning åxå! :-) Det större hänget fyndade jag på en loppis, det satt på något slags drapperi... Bradsen som sitter på journaling tagen är från panduro.


Happy New 10 är skriven med blingiga bokstäver (det skulle ju vara bling i utmaningen!).

Stjärnor som blingar i bägge hörnen av det ena pappret!

En klocka utskriven på overheadpapper å så visare fastsatta med en brad för å symbolisera tolvslaget!
-----------------

Nästa alster var en skiss. Jag blev inte sådär jättenöjd med denna men det var svåra färger... Lyckades iaf fånga upp bokstäverna på frisörens skynke med ett matchande papper! Både rubriken och den färgglada pappersblomman är utskrivna med min sill!



Sonens första besök hos frisören är numera scrappat iaf! Å ibland är det ju lite kul att göra ngt som inte är så "jag"... Det blir kanske roligare att titta i albumet då det är lite variation!? Hi hi.

---------

Denna utmaning var en kortskiss som jag gillade jättemycket! Använde en hel del spillbitspapper å då känns det ju "gratis" liksom! Ha ha. Stämpeln är en bomshell - jag älskar dem!!!


Har gått loss med Tim Holtz hammaren på bradsen - blir en cool effekt. Å så lila ministickers samt en lila primablomma!


-------

Det sista alstret jag knåpade ihop var en "diamant-utmaning". Man skulle inspireras av en diamant... Jag tänkte då på min systerson Ebbe som på detta kortet endast var tre dagar gammal = en oslipad diamant!! :-)





De flesta dekorationerna går i svart, vitt å silver - ganska svår fotat men jag tror det syns hyfsat! Texten "en oslipad diamant" är skriven med rubons - blev superläckert!


Det var allt jag hann med - men det var väl inte så illa! Nu får vi se om jag har turen med mig å lyckas vinna i någon utav utmaningarna.. Håll tummarna!

Kram


Kommentarer
Postat av: SofiaH

Alltså, jag är full av beundran!!

Så vacker oslipad diamant är!!!

Och jag gillar ju färg, så den LO:n var inte fel heller :)

Postat av: Malin/majamelon

Oj vad mycket fint du hann med!! och de nya bombshellstämplarna används flitigt ser jag =D...jag måste nog oxå införskaffa dom!!



Kramkram!

2010-04-19 @ 10:59:24
URL: http://majamelon.blogspot.com
Postat av: Mamsen

Du kommer sopa banan så klart! Jättefina alster du har gjort.

2010-04-19 @ 11:44:54
Postat av: AnnikaS

Så många fina alster. Om jag ska välja en favorit blir det "en oslipad diamant", den är riktigt riktigt fin.

2010-04-19 @ 13:44:23
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com
Postat av: Maria

Jag gillar självklart diamanten... Men även killen som klipper sig, härliga färger!

2010-04-19 @ 13:45:15
URL: http://mammamary.blogg.se/
Postat av: Yoli Design

wow så himla massor med läckra du gjort tjejjen!! Du kommer vinna massor med dessa juhe... :D hihi



Kraaaaaaaaaam

2010-04-19 @ 23:49:12
URL: http://yolidesign.wordpress.com
Postat av: Karin/essmo

Oj va mycket fina alster du har gjort! Gillade den nedersta mest, den är HELT underbar!!!! :-)

Hoppas du kammar hem alla priser!

kram på dig!!

2010-04-20 @ 13:16:06
URL: http://essmos.blogspot.com/
Postat av: Charlotta

Hej!



Jättefina - jag hann bara med en...

Är det en rolig regncape pojken har på sig med alla bokstäver på? Figgt kombination med papperen!!



Kan du maila mig? Min mailadress kommer upp där, va?

Måste fråga en sak,



Charlotta

Postat av: Anonym

hej!

tack för kommentaren på min blog om att du gillade mitt boxkort!

jag blir glad när någon gillar det jag gör.

TACK!

2010-04-20 @ 17:18:46
URL: http://josafin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback