Glad påsk pappa...

Igår firade vi påsk hos pappa!
Jag å syrran gjorde en schysst deal: hon köpte blommor, å jag fixade kort!

En till söt Magnolia stämpel som jag färglagt med promarker. Albumbladet som jag stämplade upp motivet på var dock inte lika bra som de jag brukar använda så det "blödde" lite när jag färglade... :-( Det gula pappret med hararna på är från Magnolia, den stora lila blomman från prima, alfabetet är quickqutz "Banana Split" och tårtpappret kommer från bröllopet som jag var på för ett tag sen... hi hi. Har använt Martha Stewart punchen "Doily Lace" runt det lila pappret å självklart chalkat lite. Några duttar med pearlmaker blev det här å där åxå!

Usch, igår åt jag både glass å godis å mår därefter idag... Jag som inte får äta socker! :-( Har knappt ätit socker alls på två månader - klart kroppen reagerar! Nu blir det skärpning igen!!
Fortsätt äta ni som får! ;-)
Kram


Kommentarer
Postat av: Helén

Vilket sött kort, det blev säkert uppskattat! Tycker ni har en suverän deal, du och din syster, undra om min syster skulle ställa upp på det?! ;)



Glad Påsk!



Kram Helén

Postat av: Papsen

Kanonfint! Tack för det. Puss

2010-04-05 @ 21:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback