Glad Påsk Svärmor!

Igår var vi på lite påskmiddag hos svärmor - det är så kul att se hur kul kusinerna har ihop! Full fart hela kvällen! :-) Å naturligtvis hade jag gjort ett kort till svärmor åxå: 

En söt Magnolia stämpel och papper med påskharar från Magnolia! Jag använde två olika storlekar av en label spellbinder efter att ha klippt ut stämpeln - som jag färglagt med promarkers. I hörnet är det lila och gröna prima blommor med blingbrads i och ovanför har jag stämplat med en swirlstämpel, även den från Prima - liksom spetsen som jag har häftat fast. Alfabetet är sizzix alfabet; "WIngo Wingo". 

Ha en ritktigt härlig Påsk!
Kram


Kommentarer
Postat av: Cath.

Superfint påskkort!

Önskar dig en riktigt trevlig påskhelg! Hoppas vi ses snart!

Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback