Julkortsfotografering 2009

Dessa bilder har jag ju haft liggandes ett tag... Men idag så fick jag ett ryck och städade i min pysselhörna och tänkte att det är lika bra att jag scrappar den här layouten innan bilderna får ben och försvinner! På Svensk scrapbooking är det en utmaning med temat stilrent / grafiskt och detta är nog det mest stilrena jag har gjort på länge! Normalt så har jag ju massa rivet, chalkat, cracklepaint, wellpapp å dekorationer. Men till denna layout är det bara röd och vit cardstock! Fotona - rubriken - och så massa utstansade stjärnor! Det var ett jäklans pill att limma dit alla stjärnor men jag tycker att det blev riktigt bra till slut - less is more som det sägs! ;-)




Detta alfabet från Quickcuts köpte jag på ebay i juni - å tog ur förpackningen först nu!!! Tilläggas skall väl att jag faktiskt köpte hela TIO alfabet på en gång så jag har ju haft lite ändå.. Men jag gillar det verkligen å till denna rubrik gjorde det sig perfekt! :-)


Jag tycker att Erik är så otrolig söt när han försöker forma ett hjärta mot mig under fotograferingen!! Mer tacksamt barn att fota får man leta efter! Å sötare åxå - men då e jag kanske inte helt opartisk...


Längst ner på layouten sitter det kort som vi skickade som julkort, det var inte lätt att välja bland alla bra bilder på Erik så det blidde tre! Å faktum e att flera trott att det är tre olika barn på bildena för att han ser så olika ut... Själv tycker jag bara att det ser ut som - världens bästa Erik!

Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur lyckades du välja?!?!?

2010-04-27 @ 20:10:20
Postat av: Petra/Trollet

Oh vad barn är härliga att fotografera och vilken underbar idé med så många foton på en LO!!! Måste säga att din son ser ut att va´en riktig Charmbubbla!!!!

Kram Petra/Trollet


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback