Prinsessor är vi allihopa

Pappersbiten har en skissutmaning som jag gjort ett bidrag till. Det var inte helt lätt med färgerna då Erik, Ida å Stina har så otroligt olika å färgglada klänningar på sig... Men jag hittade cardstock som matchade väl - å sen satte jag igång å arbeta med dem. Jag stämplade först swirls med clearembossing dyna och hällde därefter utee på. Sedan arbeta jag in distressfärg över alltihopa - för att till sist stämpla med en textstämpel i en annan färg!



Här syns både uteen och stämpeltexten bättre! Blommorna gjorde jag med retropunchen och satte kronor i - det passar ju till tre prinsessor! :-) Rubriken är stickers från websterspage - dock var jag tvungen att ha lim på dem för de ville inte fästa ovanpå det distressade! :-(


Ha det bäst!
Kram


Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja, den blev otroligt läcker :).



Gillar särskilt... allt! Och så fick jag ju se den produceras "live" dessutom... .

Postat av: eyovine

Jisses vad många snygga layouter du gjort sen jag var in här sist!! har knappt hunnit med några bloggrundor alls på senare tid =(.. Å jag firade med vin igår ;). Gillar vad du gjort med pappren på denna lo. Den ptickiga stilrena på dig var å snygg! Å dina CC layouter WOW!!! Å grattis till vinsterna.

Hoppas du å bäbis mår bra =)



Kramiz Maja

2010-04-30 @ 09:32:57
URL: http://stokk-eyovine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback