Skål!

Hittade en skiss hos Scrapateljén och gjorde en layout efter den när jag var på scrapträffen på Scrapparazzi:

Det känns inte alls som en typisk layout för å vara mig, bortsett från fotona då... Men det är roligt att utmana sig själv! Det rosa pappret kommer från ett Little Yellow House kit. Det svarta pappret har jag stansat med en jättefin spetsstans från fiskars som jag fick låna av Jennie å bara måste köpa nu...  På det svarta hällde jag ut ett jättekonstigt glitter! Det var en burk med damm å glitter - typ... Svårt att se på fotot men det blev läckert! Hi hi


Tagen med dold journaling är en chipboard tag som jag fick från YooRee i en swap! Jag har först målat den med silverfärg från making memories å sedan lagt ett lager med glittrig stickles över, ett sidenband och ett organzaband sticker ut åxå!


Swirlen är en overlay som legat länge i mina gömmor å passade perfekt till skissen!

Jaaa, skål då! Länge sedan jag fick njuta av ett glas rött - å det är ju ett par månader kvar..
Trevlig valborg!
Kram


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Skål på dig själv! Trist med avhopp idag men ser fram emot morgondagen i stället.

2010-04-30 @ 10:57:57
Postat av: Kimsan

Underbart vackra detaljer. Härligt mönster på pappret.



Hoppas att du får en trevlig valborg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback