Vårkort

Inne i utmaningsbloggen ligger det just nu en skissutmaning med tema vår. Det kändes lite roligt att haka på så jag gjorde detta kortet:

Den största biten mönstrade papper är från ett "Little Yellow House" kit men övrigt är spillbitspapper! Det känns alltid så bra när man kan rensa lite där! Stämpeln är en gammal hänglar, färglagd med promarker å texten är super användbara alfabetsstickers från Websters page. Blomman uppe i högra hörnet har jag gjort med hjälp av två olika storlekar på retropunchen - å i mitten har jag satt en läcker pebbles från prima! :-)

Jag passade faktiskt på att göra ett kort till när papprena ändå låg framme, detta kort är alltså inte med skissen som bas utan helt fritt - men med samma färger å tema!

En trollstämpel, ett brett sidenband, en primablomma å så lite primabling högst upp i hörnan! Det var värst så mycket prima jag använder nu för tiden! :-) Mina spellbinders kommer åxå väl till användning! Både på detta kort å det ovanför har jag använt olika varianter av spellbinders - lyfter upp korten tycker jag!

Nu är det fjärde dagen som jag är hemma med feber å ont i halsen - det räcker nu tycker jag! Nu vill jag bli frisk!!!!!

Kram


Kommentarer
Postat av: Sandra

Mysigt!! Stämpeln är ju bara så söt! Jag använder min på tok för sällan.



Kram kram<3

Postat av: Malin/Turbomalin

Så läckert med kontrasten mellan Graphic 45 papprena och det andra mönster pappret.



Lika snyggt som alltid när man kikar in hos dig.



Kram

Postat av: Carina

Hej!

Tack,så mycket för ditt vårinspirerande bidrag till Månadens Utmaning!

2010-04-22 @ 10:28:25
URL: http://carinaspysselsida.blogspot.com
Postat av: Camilla Millas

Jätte fina kort o KUL att du är med o tävlar!!



Krya på dig nu vännen.



Kraaam

2010-04-22 @ 12:00:00
URL: http://millaas.blogspot.com
Postat av: lisa

vilket härligt troll! kändes varmt och skönt...

2010-04-22 @ 17:46:28
URL: http://bcreative1.blogspot.com/
Postat av: Maria

Jag älskar trollet!!!

2010-04-22 @ 22:08:51
URL: http://mammamary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback