Första kitet från Mollys Scrapbooking

Igår fick jag pizzabud! ;-) Men det var mycket bättre innehåll än en pizza... Första kitet från Mollys scrapbooking! Ett månadskit som prexis har börjat å jag e med från början - såklart! Å se så mycket läckert det var i kitet:

8 mönstrade papper i härliga färger...

...som var lika snygga på baksidan!

2 ark med stickers dekorationer, 1 ark med bokstäver å sen lite dekorationer i form av band, tags, virkade blommor, en charm och två papper med pandor på!

Här skall scrappas!!

Kram


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Ja passa på nu för snart har du annat att göra!!

2010-08-03 @ 14:59:32
Postat av: Linda

Ja visst var det ett underbart kit! :D Jag blev riktigt kär i det!

Postat av: Susanne

Vilket härligt kit, gick in och anmälde mig direkt...

Hoppas allt e bra med dig! Är ofta inne på din sida och snurrar. kram Susanne

2010-08-05 @ 16:47:00
URL: http://susannes-kortmakeri.bloggplatsen.se/
Postat av: sannaf

Visst var det ett härligt kit!!!!

2010-08-05 @ 22:15:05
URL: http://creativesanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback