Iskalla killar

Det här med rubriker är himlans svårt tycker jag... Det blir liksom gärna samma som dyker upp i huvudet, "mina killar", "coola killar", "far & son", "bakom mina solglasögon" e alla redan använda... Å vad annat kan man skriva? Eftersom detta kort är taget vid vattnet, som då var is så blev det "Iskalla killar", de är ju kalla / coola... eller ngt...


Lite klickbara detaljbilder:

  
Alfabetet är harvest, lite metalldekorationer, band, journalingruta, ticket å så lite blommor!
Kram


Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken härlig LO! Titlar tycker jag är dödligt svåra. Därför som jag alltid använder mig av de samma. Haha

Postat av: Linda

En cricut är en digitalskärmaskin som påminner om sillen men som är 1000 gånger lättare. Det är som en bladning mellan slice och sillen. Den har "minneskort" på samma sätt som slicen men den är större, skär i mycket tjockare material och utan att man måste göra ngt själv.



Jag har haft sillen och jag trivdes inte alls med den. Och jag har "lekt" en hel del med slicen oxå.

Slicen är mycket mera begränsad än vad cricuten är.



Äh jag kan berätta massor om den. Du kan ju skicka ett mail om du vill veta mera. För den är verkligen så bra!

2010-08-02 @ 16:49:56
URL: http://lindaspysselblogg.wordpress.com
Postat av: scrapparlotta

Nu var det ruggit längesen jag gjorde nån LO, tyvärr...hade varit kul att göra nåt på tjejerna igen..., men som du säger...det svåraste med LOerna man gjorde var att komma på rubriker.

I alla fall tycker jag att du har en cool rubrik här och LOen är toksnygg. Härliga papper och färger:)



Tack för dina kommentarer i min blogg, blir så glad:)

Ha det!

2010-08-02 @ 23:22:21
URL: http://www.scrapparlotta.blogspot.com
Postat av: Nilma

Hehe, känner igen "problemet" med rubriker! Satt precis och skulle komma på något men det är som du säger, det blir gärna samma..

2010-08-02 @ 23:30:48
URL: http://www.nilmadesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback