Boa?

Nu är det rätt månad!! Det är ju i augusti det ska hända... även om den e beräknad till den sista i månaden. Men nu börjar det kännas "på riktigt"... Har nog inte förstått att vi snart ska ha en liten! Det börjar dock bli svårt att förneka då monstret i magen härjar som bara den! Känns som att h*n är vaken mer än sover nu - å bökar å sparkar å har sig! Det gör riktigt ont ibland - men det är självklart häftigt åxå!

Idag har vi fixat barnstol och spjälsäng från ett par kompisar å förra veckan köpte vi en vagn, begagnad på blocket - kanon!! Å lite kläder har det åxå inhandlats, det är ju så svårt att låta bli när det är tokrea! Vi har sorterat upp alla kläder från Erik så tanken är att vi inte ska behöva köpa så mycket nytt, men som sagt - lite blir det ju alltid! Detta är vad det blivit än så länge:


Jag börjar känna mig redo - tror jag... Välkommen ut så småningom bebis! :-)

Kram


Kommentarer
Postat av: ztina

Hej! och tack för din kommentar i min blogg! Så kul att få kika vad du skapar! Superfina alster!!!!

Lycka till med bebisen! Var i din sits för ett år sedan... och det känns faktiskt fortfarande overkligt att den söta lilla prinsen är vår!

Ha det bra tjejen!

Kram ztina

Postat av: Sara C

Hej vännen. Sanslöst vad tiden går fort. Ni ska snart bli fyra i familjen....!!! Jag håller tummarna att allt ska gå bra och att ni får hålla er friska. Storstor kram till dig

2010-08-01 @ 17:38:01
URL: http://www.chorells.se
Postat av: Zornitsa

1 aug idag... ingen bäbis än???

2010-08-01 @ 20:48:06
URL: http://zornitsasblogg.blogspot.com
Postat av: Maria

Ja det e ju så kul att köpa nytt!!!

2010-08-01 @ 20:48:20
URL: http://mammamary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback