Snabbscrap

Efter att i flera dagar tänkt att jag skulle göra en ny "ingen reklam tack" skylt så har jag äntligen gjort en! Superduper enkel blev den, men förhoppningsvis så fyller den sin funktion! Hade velat göra en med döskallar på men så tänkte jag att då kanske reklamutdelaren tar det personligt, de kan ju inte veta att jag älskar döskallar utan tro att jag hatar reklamutdelare... ;-) Så det fick bli en väldigt enkel, men med ett tydligt budskap!

Det svarta är Bazzil bling cardstock och bokstäverna är "haunted", det lila är mer lila i verkligheten men det var svårt att fota så här dags... Ngt annat som var svårt var att tänka! För nu har jag satt fast skylten på brevlådan med Biltemas fantastiska tejp... Dock så är ju den dubbelhäftande så det är alltså en kladdig sida utåt! Ha ha ha. Får väl göra en ny snart, men det är ju bara bra - då kommer jag snabbare upp i 100 alster!

Det var allt pyssel som blev idag, har en dålig dag... Ont å en jäkla halsbränna! :-( Ska försöka få lite sömn i natt, har inte blivit så mycket på sistone då jag e uppe å kissar en gång i timmen typ...

Natti natti!
Kram


Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna

Det var den snyggaste "Ingen reklam tack"-skylt jag har sett. Precis mina färger också

Postat av: Mikaela

underbar :) hihihi fast det hade vart förskräckligt kul med lite döskallar :)

Postat av: Christine

vilken läcker skylt...riktigt snygg. Ang min dragspelsmapp..ööhhh,det är sällan jag har planer för nåt jag gör. Jag tycker bara att det e kul att göra dom. sen blir dom bara stående i når hörn. crazy eller hur. va skulle du göra med den..behöver tips.Kram...tyrasmatte.

2010-08-24 @ 19:52:12
URL: http://www.tyrasmatte.bloggagratis.se
Postat av: Maria

Budskapet går nog fram!

2010-08-24 @ 19:55:09
URL: http://mammamary.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Det var bussigt av dej att tänka på reklamutdelaren. Det är precis som du säger... h*n skulle kunna tro att du är på mordiskt humör.. och om en liten reklamslamsa råkade slinka ner i din låda kommer du och bara möööööördar! Den blev snygg utan döskallar, tycker jag!

2010-08-28 @ 17:32:09
URL: http://www.raggsocka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback