Vattkoppor

Denna layout gjordes före "100-alster-utmaningen" startade så den gills inte där...
Jaa... vattkoppor eller inte? Det är frågan! i mars 2009 fick Erik 4-5 prickar som allt såg ut som vattkoppor, det gick vattkoppor på dagis å han hade lite feber men... Inte ens på vårdcentralen var de säkra på om det var vattkoppor eller inte så vi får väl se om han får det igen. Fast då är det ju inte igen utan då är det första gången! ;-)
 
Mycket prickar blev det. i pappersvalet iaf! ;-)


Jag stansade ut rubriken i prickigt papper åxå - alfabetet heter Aquarius.


Prickig blomma i tyg, å journalingruta med lite info...


Inte en av mina favoritlayouter direkt, men makern gillar den eftersom den berättar någonting. Jag försöker ju bli bättre på att scrappa saker som jag ska komma ihåg å ha lite mer journaling, men oftast tycker jag att det är roligare att srappa bara ett kort... Hmm... Alla dessa utmaningar! ;-)

Kram


Kommentarer
Postat av: Malin/Turbomalin

Jättesöt LO. Gillar att du har fler bilder på den.



Jag har för övrigt haft vattkoppor två gånger. :)

kram

Postat av: Emmeli

Jätteläckert med alla prickar! Älskar prickar! :)



Vet faktiskt inte själv om jag haft vattkoppor eller inte - borde haft det då jag sov i samma säng som min syster när jag va liten och hon hade fullt av dem på hela kroppen och det är ju smittsamt - isf klarade jag mig undan med bara några få! :)



Tack för tipset om tejpen, jag vet - man har ju köpstopp men jag hann oxå anmäla mig till Mollys kit preciiiiiis innan jag gick med i utmaningen så förhoppningsvis kan man få det i ett kit framöver hoppas.



Kram på dig! :)

2010-08-16 @ 09:33:57
URL: http://emscreativeside.blogspot.com
Postat av: Linda

Jag gillar med att du har flera foton och att du har hållit dig till ett tema. Bra jobbat!

2010-08-16 @ 10:34:43
URL: http://lindaspysselblogg.wordpress.com
Postat av: Maria

Ja vi får väl se... Har ni föresten vår Tavegyl?

2010-08-16 @ 10:35:58
URL: http://mammamary.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Kan det bli mer prickigt!

2010-08-18 @ 20:12:53
Postat av: maxell

Men shit. Då hade din son samma som min. Prickar uka heter det på läkarspråk, dvs prickar utan känd anledning.



Å prickigt så det förslår. Gillar också ögonen eller hela fotot som är längst till höger. Rolig detalj.

2010-08-20 @ 19:46:39
URL: http://maxellexam.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback