Äntligen nya naglar

Uj uj vilken skillnad! Det är nästan så att jag borde ha gjort före å erfter kort... om jag haft någe före kort men det har jag inte! ;-) Jag var ju tvungen att klippa av alla naglar på vänster hand innan operationen så i en hel vecka har jag gått med korta naglar på ena handen å långa på andra! Tur att jag e sjukskriven å bara legat hemma! ;-) Men nu är det åtgärdat! Min gamla nageltjej Sofie har flyttat så idag har jag testat en ny, Anna på Luscious Nails i Bromma. Så här fina naglar gör hon:

Silver, svarta slingor å så bling bling! Coolt va!?
Kram


Kommentarer
Postat av: Maria

Fiiiina!!!

Postat av: Malin/majamelon

Men gud så snyggt! vad du är pysslig med dina naglar =) jag har haft långa naglar en gång i tiden...men så fort en går av då tar jag av resten oxå ;P



Kram!

2010-01-15 @ 23:43:43
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: Anonym

nice!

2010-01-16 @ 22:32:35
Postat av: Anki

Vilka snygga naglar du har!! Jag har också testat turbomalins blommor. Tyckte att dina blev coola.

2010-01-17 @ 10:43:14
URL: http://www.skapatavanki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback