Polis i pension

Jag fick (för ganska länge sen, men av någon anledning gör jag oftast beställningskorten i sista sekund...) en beställning på ett kort. Det skulle vara till en polis som skulle gå i pension, men problemet var att mannen i fråga tydligen inte alls ville gå i pension... Alltså kunde jag ju inte skriva "hurra", "grattis" eller "äntligen" som man kanske annars skulle göra. Efter mycket klurande bestämde jag mig för att skippa text helt! Jag överlåter det helt enkelt till givaren att innuti skriva vad hon vill - fegt va!?


Annars tycker jag att jag fick till kortet riktigt bra - pinuppan kommer från en kalender å hon ser väl lite "polisig" ut...? Å nyckeln tyckte jag var lite symbolisk för att släppa någon fri...




Lite stickles på blomman som jag byggt upp med totalt fyra olika blommor.

Det var det för idag!
Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanon! Där fick du allt till det...hehe. Kram...tyrasmatte.

2010-01-27 @ 13:46:08
Postat av: Q



Förmodligen det snyggaste polispensionskort som någonsin tillverkats! Du är superduktig! :-)

2010-01-27 @ 17:42:34
Postat av: Petra/Trollet

Blev så jätteläckert - det fick du verkligen till!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback