100522

På cybercroppen hos JP hobby var det en utmaning där rubriken endast fick innehålla siffror, jag gjorde en layout med en magbild, det blir få sådan under den här graviditeten... Tror detta är den andra som tagits faktiskt!
 

Har använt sådant som blir liggandes mest, rosa å så lite lila dekorationer å papper... Rosa thickers å rosa pärlor!



Dessa körsbärsblommor gillar jag dock! Å de lila små pärl-pestillerna e superläckra!


Rosa tårtpapper, rosa biljett å så veckan skrivet med lila minibokstäver.

Så, nu är det dokumenterat iaf - kanske borde ta en till bild... Imorgon är jag ju i vecka 33! Kanske en baddräktsbild från Skara Sommarland - moahahaha!!

Måste passa på att bjuda på denna underbara bild på mina killar - man blir så glad i hela kroppen när man ser hur glad Erik är!

Han älskar Skara Sommarland å åker ALLT (förutom de få saker han är för kort för...). Att han  efter landningen vid denna attraktion hamnade helt under vattnet verkar inte spela ngn roll alls. Det är pappan som får åka allt - skälv agerar jag privat fotograf - igår blev det 269 bilder så jag har ju en del att scrappa sen! Hi hi.

Massa kramar


Kommentarer
Postat av: Emmeli

Åh va mysigt att du scrappat magen - tyckte att det va en kul utmaning att bara använda siffror i titeln! Jättesöt är du på layouten och i härligt rosa -I like! ;)



Underbar bild på dina killar oxå - måste bli roligt att scrappa den sen!



Kram

Emmeli

Postat av: Cornelia

Tjena tjockis! S

Härliga bilder, båda två!



Ha det gott!

2010-07-06 @ 08:37:31
URL: http://www.raggsocka.se
Postat av: Maria

Du e galen!!!! 269 bilder, på en dag!?!? Men det är ju fina killar du fotar... :-)

2010-07-06 @ 20:46:20
URL: http://mammamary.blogg.se/
Postat av: Petra/Trollet

Läcker LO på läcker mage!!!!!

Kul med dessa lila & rosa färger, kan det va så att det är en liten tjej därinne tro??????

Skara ser ju hur kul ut som helst! Har funderat på att åka dit i sommar!

Kram

2010-07-07 @ 06:09:59
URL: http://trolletspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback