326 = rekord!!

Jepp - rekordet slogs då 326 kort blev tagna igår!! Men då ska tilläggas att säkert hälften bara e å slänga direkt. Jag tog massa kort när grabbarna åkte diverse attraktioner å många blev ju dessvärre suddiga... Har som sagt mycket redigeringsarbete att göra när vi kommer hem igen. Men jag kommer nog ändå få scrappa dessa semesterbilder resten av livet, ha ha ha.


Livet i rullstol på Liseberg - rockar fett! ;-)
Längtar tills bebis är ute å fogarna förhoppningsvis blir normala igen!
Kram


Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna

Du ser iaf ut som en skön sommarrocker. Hoppas också på att allt går bra och att du snart har friska fogar och en ännu friskare bebis.

Postat av: Fia

snart är vår dt-bebis ute och då kan du kuta runt i vanlig ordning :)



kram på dig!

2010-07-09 @ 20:02:55
Postat av: ulwa

Foglossning är inte kul!!!

Snart är din bebis här och då är allt värt alla krämpor och annat ofog som man får när man är gravid.

Må gott!!

//Ulwa

2010-07-10 @ 01:45:54
URL: http://ulwasscrapbooking.blogspot.com
Postat av: Anonym

Min sambo pratade om att köpa en Permobil på Blocket, på skämt, idag gick jag ( gick o gick, snarare vaggade) en sväng på stan och det hade varit helt underbart med en rullstol av nåt slag. Fy fan vad ont det gjorde/gör. Nöjet med att gå på stan är som bortblåst... Trösthandlade på Panduro innan jag for hem! Får trösta sig med att i mitten av augusti är det förhoppningsvis över!



//Sara, Jämtlandstös.

2010-07-14 @ 19:15:14
Postat av: Zornitsa

Men du är bra på att kämpa och inte klaga... fast jag tycker synd om dig som får ha ont men snart är det över ska du se och ett underbart underbarn kommer att få se dagens ljus (om bebisen inte väljer att komma ut på natten vill säga). Kram!!!

2010-07-17 @ 00:27:04
URL: http://zornitsasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback