Baljbad

Dessa foton är från förra sommare då Erik å Ida badade i en balja, det var tidig sommar å havstemperaturen inte riktigt snäll ännu... Dessa dagar känns det som att man inte skulle vilja göra något annat än att sitta i en balja - om man hade fått plats i en... ;-) Efter gårdagens heldag på gröna lund så stod jag faktist spritt språngande näck (klockan var 23) på baksidan å duschade av mig i enbart kallvatten direkt från slangen! Såå skönt! :-)

Layouten är gjord till den CC som var på Svensk Scrapbooking och temat var sommarlov. Allt material kommer från ett Little Yellow House kit!


Rubriken "baljbad" är utstansad med alfabetet Chemistry.




Nu ska jag se om jag hittar ngn balja som är stor nog! ;-)
Ha en härlig dag!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback