En liten Lea

Igår var vi och träffade en liten prinsessa! En tio dagar gammal liten Lea! Helt fantastiskt söt och alldeles perfekt! Jag kan inte förstå att det är en sån där liten varelse som finns i min mage... Det är verkligen ett mirakel att det fungerar!

Jag hade köpt två små supersöta klänningar till henne - ingen rosa!! En blå-grön rutig å en röd-vit rutig! :-) Å så hade jag gjort ett kort såklart! Efter en skiss hos
kortskissen.se:



L:et kommer från ett bling-alfabet, de övriga bokstäverna har fått ett lager 3D-lack över sig. En liten blingswirl gjorde jag på fri hand som sticker fram under blommorna.


Alla papper fick rundade hörn, å sa har jag chalkat alla kanter såklart. Favoritstämpeln "välkommen till världen" är emobssad med brunt embossingpulver och sen blev det några till blingstenar i vänstra övre hörnet!

Nu ska jag äta frukost å sedan ska jag faktiskt iväg å träffa min bebis! UL alltså! Lite pirrigt är det allt, mest för att jag är nervös över att vi ska råka se vad det är! Jag är ju i vecka 32 så den är ju mer eller mindre färdig och kanske råkar visa för mycket.... Får väl försöka blunda... ;-)

Kram


Kommentarer
Postat av: Christina

Härligt somrigt och gulligt kort!!

Postat av: Mollys Scrapbooking

Vilket ursött kort!!! =) Måste nog få till lite kort jag också... någon dag. Ska bli kul att se vad du skapat! (och vilken konstig man du har;))

2010-07-01 @ 21:59:32
URL: http://mollysscrapbooking.blogspot.com
Postat av: Lina

Jättefint och somrigt kort!

2010-07-03 @ 18:39:30
URL: http://kortskissen.se
Postat av: Cornelia

Så gulligt, så gulligt!



Å du... det är inte så lätt att se nåt på de där UL-bilderna... S



Ha det gott i värmen, med mage o allt!

2010-07-11 @ 08:27:31
URL: http://www.raggsocka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback