Jag samlar frön...

Mollys scrapbooking pågår en fröjakt! Det har varit olika små deltävlingar där man bland annat har gissat ord, och gissat plantor. Jag lyckades faktiskt samla ihop fyra frön då jag gissade rätt på pelargon-plantan! Helt otroligt med tanke på att jag inte kan skilja på ogräs å plastblommor, typ... Nu pågår en "skapa" tävling för att samla frön, för att få fyra frön så skulle man skapa färgglatt, ha med ett M i rubriken och ha med minst en fågel på layouten. Här kommer mina frön:



Älskar både wellpapp å cracklepaint så rubriken skrev jag på wellpapp som jag målat med picket fence.



En glittrig primablomma å två körsbärsblommor, bredvid sitter fågeln!! Har använt massa färgglada papper å även lite roliga stickers som jag satt dit lite här och där, bandet är ju färgglatt det med! :-)


"I solnedgången" har jag stämplat med lösa bokstäver som man bygger ihop ord av, lite skojsigt! Stjärnan är en chipboard och "we are family" stickers.


Lite journaling...

Undrar hur många frön man ska ha egentligen... Å vad man sen ska göra med fröna!? Hi hi. Ska bli roligt å se vad det blir av det hela! Men det är ju så kul med utmaningar å tävlingar så det är klart att jag hakar på!

Ha en fantastisk dag i solen!
Kram


Kommentarer
Postat av: Mollys Scrapbooking

He he he... Ni är roliga som samlar frön utan att veta varför. ;) Det kan ju vara så att jag måste bli av med lite frön nu när Mango och Molly ska banta med pellets. ;)

Det blir småvinster sedan! De är beställda! Men inte här än. ;) spännande va?? Ditt bidrag kommer upp i bloggen senast ikväll! =)Och det är superfint!!! Jag gillar ALLT!

Postat av: Petra

Så fint, vilka goa ungar! Hur många frön har du nu? Jag har inte varit med innan men vann 2 frön i bokstavsleken igår, så nu måste jag ju fortsätta. Har absolut INTE tid, semester from imorgon, men gissa om jag sitter o fixar med en LO nu.

Ha det gott.

/Petra

2010-07-02 @ 10:57:57
URL: http://www.underbartarkort.blogspot.com
Postat av: Maria

Så söta barn!!! :-)

2010-07-04 @ 21:44:38
URL: http://mammamary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback